Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Novi „migovi” i S-400 stižu u Srbiju

Komentari (138) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 01 decembar 2012 20:19
Guru
Ma ne sme Toma to ni da pipne, gazde ce da mu uzmu sve pare sto su mu dali!
Preporuke:
199
30
2 subota, 01 decembar 2012 20:20
Aleksandar usa
The Russians are comeing,the Russians are comeing...!!! Urraaa......!!!
Preporuke:
198
13
3 subota, 01 decembar 2012 20:24
siniša
Sada vidimo zašto su ekspresno pustili Haradinaja iz Haga. Da bi poveo rat. Ali za ozbiljan rat nije dovoljno biti krvoločan, treba imati i nešto u rukama.

Ja bih izašao na metu Haradinaju sad za koji dan u Briselu da sam a Dačićevom mestu i odmah bih mu rekao. Ja imam S 400 šta ti imaš. Ili se ukloni ili se pokloni.

Takva vojna prednost između Srbije i kompletne Albanije je nenadoknadiva. Dačić treba da ga pogleda u oči i da mu kaže jasno i glasno" To je Srbija, ako se usprotiviš kamen a kamenu od Albanije neće ostati".

Tači je kao prvo zentara, strašljivac i ženski servis, kod nas se kaže "bablji servis" opsluživao je neku babu iz Amerike da bi mu nešto dala, sada je glavni kod Šiptara Haradinaj. Tači će opet da se zakloni iza neke suknje.

I Brisel i Amerika i pogotovo Šiptari mogu da se izjasne. Šta god kažu ja bih shvatio kao ozbiljno, nipošto kao šalu i ozbiljno bi im odgovorio.

S 400 će govoriti.
Preporuke:
198
15
4 subota, 01 decembar 2012 20:25
jojo
Bratska ponuda Rusije.

Samo sumnjam da će naši evro preobraćenici i oni koji su to odvajkada bili, smoći odvažnosti da to prihvate.
Preporuke:
223
6
5 subota, 01 decembar 2012 20:53
Dragan
Ponuda je dobra, pre sam za malo skuplji Su-27 zato što može da lansira R-37, tzv ubicu avaksa dometa 200km. Što se para tiče daleko je skuplje da ti zlotvori ubijaju ljude, ruše fabrike i mostove i drže ceo KiM pod okupacijom. Na zaštitu međunarodnog prava valjda niko pametan više ne računa.
Preporuke:
189
4
6 subota, 01 decembar 2012 20:55
Goran Jevtović
Država koja ne izdvaja pare za svoju vojsku plaćaće jednog dana neku tuđu vojsku. Samo je pitanje vremena.

To vreme je stupilo nakon petog oktobra!
Da budem precizan, od 2002.godine kada je gospodin Koštunica, po nalogu onih istih koji su na nas izvršili agresiju 1999.godine, kršeći Ustav (Ustavni sud je doneo takvu Presudu nakon tri meseca!), smenio načelnika Generalštaba, generala N. Pavkovića, a sa njim još 10-tak generala, junaka odbrane zemlje!

Međutim, pravo rasulo je usledilo "dolaskom" Borisa Tadića na mesto Ministra odbrane, koji je, nekoliko meseci pre toga (pred ubistvo Zorana Đinćića), završio dvomesečni "bezbednosni kurs" usred SAD, spremajući se za "posao" predsednika Odbora za odbranu i bezbednost Skupštine državne zajednice SCG!
Naravno, to "školovanje" je išlo na teret srpskog mučenog poreznika.

Za par meseci "najlepši" ministar koga smo imali, očistio je 30-tak generala i stotinak pukovnika!

Nakon toga to više nije vojska...
Preporuke:
217
5
7 subota, 01 decembar 2012 20:55
narikača
Ovi kvislinzi nas prodaše Rusima!
Preporuke:
18
288
8 subota, 01 decembar 2012 21:06
saša r.
G-dine Lazanski, iz Vaših usta u Božje uši! Vrlo sam sumnjičav prema ovim stvarima, jer se one, po pravilu, rade u tišini. Tek onog momenta kada stignu obučene posade sa aparatima, i kada su raketni sistemi postavljeni i odlično obezbeđeni, to može da izađe u javnost. Pa ko voli nek izvoli, izvolite Ameri, pa nas probajte, stanite nam na crtu. Ovako, sve mi liči na neko bacanje magle, ne bi li se narod malo umirio posle ovih dešavanja u Hagu. Daj Bože da grešim i da je ovo što pišete istina.
Preporuke:
191
7
9 subota, 01 decembar 2012 21:07
Goran Jevtović
siniša

Ja bih izašao na metu Haradinaju sad za koji dan u Briselu da sam a Dačićevom mestu i odmah bih mu rekao. Ja imam S 400 šta ti imaš. Ili se ukloni ili se pokloni.

Brate Siniša, S 400 je za borbu sa avionima! To nam treba za NATO.
A za ove bašibozuke šiptarske "provenijencije" dovoljna nam je pešadija. Ne više od pet brigada.

Ali, nije problem u tome. Problem je što nam u državnom i vojnom vrhu sede NATO domaći službenici, kupljeni i kompromitovani, i oni nikada, ali nikada, neće nastupiti ovako kako pišete.
Taman i da Rusi dođu sa dve armijske grupacije u Srbiju!

Jeste li videli vajnog ministra odbrane Vučića (čovek nije služio vojsku!), samo jedan dan nakon Rogozinove posete i onako velikodušnih nastupa, pa čak i GARANCIJA, kako je cičao u Skupštini o potrebi slepačkog puta u EU bez koje ćemo gladovati?!

Zaključak, hitna smena vlasti vanrednim izborima! A da bi do toga došlo moramo na žestoke proteste!

Pozdrav.
Preporuke:
246
7
10 subota, 01 decembar 2012 21:08
Slavomir Srpski
Sada je na Beogradu da iskoristi ponudu Moskve. Da ne bi kasnije bilo „pravdanja“ kako smo sami i kako nam niko ne nudi pomoć i savezništvo.

Da, i mislim da je to najveci problem. Jer ova vest ne dolazi iz vlade i njene odluke po tom pitanju. Jeste tacno da je ovo najbolja ponuda Srbiji, za koju ne treba da dajemo novce i kamate, vec bi bili otplaceni godinama iz namenske industrije gde bi prizvodili sa Rusima robu za prodaju trecim drzavama, kao i neku robu samoj Rusiji u zamenu.

Ali gde je Dacic-Pacic da se oglasi, da li bi time kocio EUropske integracije? A gde je glas ministra nam vojnog, koji to treba da komentarise. Tek, videste kako se Brisel nesto u zurbi trudi da nam sto pre podmetne novo kukavicje jaje, pa im se vrata odjednom otvorise nasiroko???
Preporuke:
94
4
11 subota, 01 decembar 2012 21:12
Problem su pare,
Srpska ekonomija je na kolenima,bez kredita se ne bi mogle podeliti ni budzetska plate,ni penzije,a sa druge strane,unistena vojska se mora dici na noge.
Zato bi bilo dobro da Srbija udje u neki vid vojnog saveza sa Rusijom pa da oni,zajedno sa odredjenim kontigentom vojske,svo to naoruzanje donesu u Srbiju,kao sto su to ucinili u Belorusiji.

Medjutim,Srbija je proglasila neutralnost po pitanju vojnog blokovskog svrstavanja.

Drugo je pitanje kako bi na to reagovao Zapad,da li bi Srbiju opet stavio u ekonomsku izolaciju,a bez investicija i otvaranja novih radnih mesta neme ni razvoja Srbije.

Mislim da Srbija,u narednom periodu,treba,na ekonomskom planu,saradjivati i sa Zapadom i sa Rusijom i podizati svoju ekonomiju,a kad imas pare i kad si manje zavisan,onda mozes vuci nezavisne politicko-vojne poteze koji ti odgovaraju.

Srbija se nalazi u vrlo kompleksnoj situaciji,jer kako se kaze,prazna ruka,mrtvoj druga.
Preporuke:
25
97
12 subota, 01 decembar 2012 21:13
bondsteel!!!!
@sinisa

dacic i vucic vec su upoznati kako je stanje na terenu!
Preporuke:
5
77
13 subota, 01 decembar 2012 21:15
OKVIR
Politiku vec dugo ne citam, nista joj ne verujem, medjutim to sam nasao i na sajtu Fakti:

http://www.fakti.org/serbian-point/rusija-spremna-da-srbiji-isporuci-12-mig-29m2-i-pvo-sisteme-s-300

tako da verujem u istinitost iznesenog.

Gospodin Lazanski je zaboravio poentirati:
Sa dovoljnim brojem raketnih sistema i dobro uvezbanim posadama na tim raketnim sistemima, nikom ne bi palo na pamet da ponovo vrsi agresiju iz vazduha na Srbiju, tako da se izbijaju iz ruku bilo ciji argumenti da bi se neko usudio da ponovo vrsi agresiju na Srbiju.

Posebna je pogodnost nacin placanja - onim sto imamo (poljoprivredni proizvodi i drugo sto vec proizvodimo).
Preporuke:
126
3
14 subota, 01 decembar 2012 21:15
uzgred
Mi nikom ne verujemo, samo Soroševim parama.
Hoćemo novi 5. oktobar!
Dole vlast!
Preporuke:
77
8
15 subota, 01 decembar 2012 21:21
/ Narikača/
Žali se baba Simani !
Preporuke:
64
3
16 subota, 01 decembar 2012 21:27
Ivan Aleksić
Kontranapad!

(Gde je sad Alkar? Da se nije, ne daj Bože, uplašio?)
Preporuke:
80
3
17 subota, 01 decembar 2012 21:44
Konobar
Ne trebaju nama braćo avioni, to smo videli kada je posada PVO pod komandom Zoltana Danji oborila "nevidljivog" na avio liniji Avijano - Buđanovci. Nama treba na nebu kišobran S 300/400 i na zemlji T 55 koji po oranju daje ritam pešadiji u napadu od 14-15 km na sat. Iza linije tuče "Nora" u baražu, sve razvaljuje i milina jedna. Onda ide naš lepi T 55, niska silueta, motor idealan za težinu, naoružanje besprekorno, proizveden u preko 1 milion i 100.000 komada u svetu i Rusiji do sada. Imaju Rusi toga za Srbe sigurno, da zamene ove što su Tadić i Šutanovac dali u "US Steel" da se pretope. Obučenih i proverenih posada hvala Bogu imamo. Majko Rusijo pomagaj, daj čelika i ognja, pa na jug kao 1878. Srbija je večna dok su joj deca verna.
Preporuke:
158
11
18 subota, 01 decembar 2012 21:51
vojvoda
Odlicna ponuda ali ako su informacije tacne evo novih ponuda i iz EU jer to je stara provaljena taktika.Sad ce oni samo gledajte...
Preporuke:
78
3
19 subota, 01 decembar 2012 22:01
ĐURĐIJE
Konobare,
Ako ti nije jasno čemu služe avioni, onda prebroj koliko ih ima, Rusija, SAD, Švajcarska, Finska... ili ćeš plaćati drugog da ti čuva vazdušni prostor. Jer da bi dobio pare od preleta, država MORA da ima sredstvo koje vrši vizuelnu identifikaciju cilja, a to raketa ne može, zato ne daj olako nestručne komentare, nebi li zabludeo još neke...
Preporuke:
65
12
20 subota, 01 decembar 2012 22:26
Konobar
@Đurđije
Pare od preleta se dobijaju tako što se NAJAVLJENA komercijalna letilica identifikuje zemaljskoj kontroli leta. Da bi se NEPRIJAVLJENA letilica uočila potreban je radarski sistem, najbolje vezan sa S 300, recimo. Radarski sistem alarmira domaći avion koji može da bude i MIG 21 da poleti i stupi u vezu sa letelicom i kaže im šta treba. Ako ne poslušaju, onda onaj isti sa radara prvo nazove ženu i decu da gledaju vatromet i onda spraši S 300 u letelicu i GAME OVER.
Preporuke:
75
7
21 subota, 01 decembar 2012 22:27
Nenad
Sve vesti ovog tipa koje čujete ovih dana su obične dimne zavese,dok kamarila na vlasti ne završi ovu veleizdaju. Hoće da stvore jednu lažnu sliku kod naroda kako oni tobože namiguju i na drugu stranu a takve vesti je najbolje plasirati preko novinara čiji patriotizam se ne dovodi u pitanje!
Preporuke:
104
5
22 subota, 01 decembar 2012 22:52
Rubin
Pošto smo ovakvi-nikakvi, pametnije bi bilo da im iznajmimo teritoriju na 20 godina, a oni da nas naoružaju i obuče, da definišemo odbrambenu doktrinu, uposlimo naciju i izravnamo neke stare račune iz pređašnjih ratova. Za ovo nije potreban SANU već petlja da se sudbina uzme u svoje ruke! Da naša veze bude kao Rus-Srbin=Rubin!
Preporuke:
57
2
23 subota, 01 decembar 2012 22:54
robokap
Voleo bih da je ovo istinito ali sam skeptik.Mislim da RUSI ovom ponudom (POD USLOVOM DA NIJE SPINOVANjE JAVNOSTI DA BI SE OBAVILI PRLjAVI POSLOVI U VEZI KOSOVA) hoće naš TRIJUVIRAT NIKOLIĆ;VUČIĆ ;DAČIĆ da istera na čistinu i da se napokon opredele jer se izgleda i RUSIMA smučila ova naša dvoličnost.
Preporuke:
98
3
24 subota, 01 decembar 2012 22:57
@Nenad
A verovali ste Sorošu?
Preporuke:
41
4
25 subota, 01 decembar 2012 22:59
ĐURĐIJE
Sistem PVO čine Radari, PVO raketni sistemi i LOVAČKA AVIJACIJA. Niko nije rekao osim tebe da nam jedan deo tog sistema i to najborbeniji ne treba. Migovi 21 idu u zasluženu penziju kao najbolji lovački aparati ikada napravljeni, ali veoma stari. Rusi to nebi nudili i mi to nebi kupovali da nam netrebaju. S tim u vezi ede lezi.
Preporuke:
36
5
26 subota, 01 decembar 2012 23:08
Zoran
@Nenad
Bravo Nenade i ja mislim da su ovakve vesti samo dimna zavesa ali ne samo ovakve vesti nego i ova hapsenja po Srbiji su takodje dimna zavesa i kupovanje poverenja kod nas naivnih. Sustina je u tome da nasi nisu nasi.
Preporuke:
64
6
27 subota, 01 decembar 2012 23:36
staljingrad
gde li se dedose albanopolisi alkari ?
Preporuke:
60
2
28 nedelja, 02 decembar 2012 00:11
Zoran
&Problem su pare

Pa naka nas ponovo stave u ekonomsku izolaciju, i neka ukinu investicije. Kad smo bili u izolaciji i kada nije bilo investicija svi smo u kući imali posao, radili i živeli dostojanstveno. Sad samo ja radim a deca mi sa prosekom preko 8.5 rade u inostranstvu posao malo boljeg tehničara. Jeste da imaju dobru platu ali za tri godine neće znati ništa.
Preporuke:
46
2
29 nedelja, 02 decembar 2012 00:15
Stradija
Jedan bitan momenat u vezi nabavke ovih sistema.Naime za koji dan počinje gradnja Južnog toka ruskog strateškog infrastrukturnog projekta koji bi dobrim delom trebao da ide preko za sada ostatka Srbije.Govori se i o nekim kracima prema R.Srpskoj i Makedoniji.Znači Rusi ne daju milijarde evra za izgradnju istog ako nisu obezbedili svaku vrstu zaštite,političku i vojnu.
Preporuke:
65
2
30 nedelja, 02 decembar 2012 00:21
siniša @ Bondstil, Goran Jeftović
Znam za šta služe S400 i to znači da Šiptari, pa i Amerikanci i ostali u Bondstilu ne mogu da računaju na konjicu, odnosnoo da će neko doći da ih spašava.

Situacija sa Bondstilom je ovakva, ako bi se ispostavilo da su ruske rakete, nisu valjda sve odbrambene protivavionske ima nešto i zemlja zemlja, stigle i postavljene tog časa bi se NATO vojska udaljila na bezbednu daljinu od najmanje dve hiljade kilometara. Meni lično ne bi smetalo ni da ostanu, da se malo pešadija vežba u gađanju na njima. Letos kad su bile one barikade, KFOR-ovci su bili prestravljeni od straha pred potpuno nenaoružanim ljudima i nakon pet dana potpuno, pre svega psihički iscrljeni.

Gorane, u našoj vojsci i policiji ima dovoljno sposobnih i spremnih ljudi za akciju. Moj izbor su Iskenderi i siguran sam da bi na samu neproverenu vest da su tu negde u pripreni ovi iz Bondstila pobegli glavom bez obzira.

Problemi sa svih strana za Amerikance. Ko još da misli na Šiptare.
Preporuke:
83
2
31 nedelja, 02 decembar 2012 00:22
The Jack
Znaci rusi nude gotovo besplatnu vojnu pomoc. Ne mogu da daju dzaba, jer nije po protokolu, a neko moze da pomisli da imaju neki "prikriven" interes!!

Ponavljam da smo, sa zastarelim borbrnim sistemima uspeli da dobro osakatimo nato avijaciju.
Sa ovim sto nam rusi nude (MIG-ovi, BUK sistem, legendarni S300/400) situacija na terenu se menja.
U kom pravcu? Pa u tom pravcu gde ce svaki let borbenih letilica u dometu ovih sitema biti najvljen srpskoj PVO, cisto da ne bude posle - a ono, medjutim ...
Recju - nemoguce je povrediti srpski vazdusni prostor, a biti neelimisan.
Sa te je pozicije lako voditi pregovore. Setite se samo pregovora Rusije i Gruzije povodom problema Juzne Osetije. Kacusa i Zil su govorili, a gruzijci se nisu mogli dovoljno duboko ukopati. Nako sest casova problem nije vise postojao - bukvalno!!
Preporuke:
72
2
32 nedelja, 02 decembar 2012 00:32
Konobar
@Đurđije
Kakve veze ima LOVAČKA AVIJACIJA sa novcima od preleta iz prethodnog komentara ? Izgleda neka SNS zabuna je u pitanju. Zbog takvih Srbija čeka Šešelja. Činjenica stoji da je dobar RADARSKI sistem i PVO najboljei sredstvo odbrane. Ajd' neka neko pokuša da preleti preko siromašne Severne Koreje koja ima stari MIG 21, a na zemlji S 300/400. Nema toga majčinog sina.Koji bre avioni i bakrači, od 6 ( šest ) naših uništenih tenkova 1999 samo 2 ( dva ) su pogođena iz vazduha. I to samo zbog toga što nisu bacili hladno mokro ćebe na motor i alufoliju na rešetku da blokiraju IC senzor na raketi. Koliko je bre avionskih raketa završilo u zapaljenim traktorskim gumama i maketama od kartona i letvi kada se improvizovalo onako baš srpski kada muka natera. Nama treba S 300/ 400 za nad glavom i najmanje 500 komada T 55 i NIŠTA više da se spojimo sa Grcima na Jonskom moru.
Preporuke:
64
6
33 nedelja, 02 decembar 2012 00:34
Milutin
Oi Rasioo među šljivama,....


Davai! Davai!Davai!
Preporuke:
45
2
34 nedelja, 02 decembar 2012 00:43
baba mica
Ljudi polako
mislim da ste ostrasceni
vodjenje spoljne politike je malo kompleksnija stvar
Olako dajemo epitete izdajnika,prodanih dusa,stranih najamnika.
Mislim da se polako naslucuje izlaz iz ove lose situacije,da je dosadasnja zapadna politika prema nama dostigla vrhunac i da im sleduje silazna putanja, a nadam se da cemo za 15.godina imati puno pravo i snagu da se ponasamo kao Izrael.
A za to nam je potreban veliki tata,koji stoji iznad tebe i samo aminuje.
Jedno neduzno Srpsko uvo, odmah potom, od tri sela jedna dobra livada.
Trenutno smo u totalnom raspadu svih drzavnih sistema i ne treba zaboraviti da je zuto preduzece krivo za to a popravka toga iziskuje vreme,ljude i krvavi rad na terenu.
Kada se ,izmedju redova,pazljivo procitaju izjave nasih politicara na vlasti,zapadnih i ruskih funkcionera,vidi se titrav odsjaj plamena na kraju puta
Samo polako,nicija nije gorela do zore.
Dogodine u Prizrenu
Preporuke:
75
5
35 nedelja, 02 decembar 2012 01:16
Aleksandar
Po svoj prilici dobar deo ovoga naoruzanja je vec stigao...
Preporuke:
40
3
36 nedelja, 02 decembar 2012 02:08
loody
@baba mica
Potpisujem sve sto ste rekli. I meni kao i verujem u 90% Srba udari krv u glavu i odmah bi se hvatao puske medjutim nadam se ustvari sam uveren da prvi put imamo prave ljude na pravim mestima.Nama sada trebaju Obrenovici koji ce skute da ljube a Karadjordjevici da cekaju svoj cas Mi moramo da igramo kako nam evropa svira a u medjuvremenu da jacamo drzavu i vojsku sve dok svirka ne prestane. E onda uz pomoc Boga i Rusije da namirimo racune.
Preporuke:
28
17
37 nedelja, 02 decembar 2012 02:30
HlaoRu
Kamo sreće da išta od ovoga bude, ali s obzirom na to ko vodi ovu državu čisto sumnjam. Samo kada bismo kupili s-300, to bi već bila velika stvar.
Preporuke:
28
3
38 nedelja, 02 decembar 2012 02:39
Gordana
Najkonkretnija ideja je ono sa iznajmljivanjem Srbije Rusima na 20 godina!
Visestruka korist; nebi placali vracanje iz mrtvih nase vojske, zaposlilo bi se stanovnistvo, oterali "geniji" koji nas bezalternativno vode u propast,sprecile dalje "strane investicije" -prodavanje u bescenje nasih resursa slovencima , hrvatima, a uskoro ,verovatno ,i siptarima,pocistili i upristojili mediji, NVOi,prisebili separatisti , otkacili se kacini, filei, brameci, MMFovi,i ini "dobrocinitelji",...
Jednom recju postali bi ,posle ove uzasne Golgote kroz koju prolazimo, srecna i normalna zemlja.
DRAGI BOZE USLISI NAS MOLITVE!AMIN!
Preporuke:
25
4
39 nedelja, 02 decembar 2012 03:52
Istoricar
E, Rogozine, Rogozine, vidim kako ste pomogli Gadafiju a sada Sadatu. Mislis da ce Srbija pristati da vam placa dolare za to vase gvozdje. Bolje ti brani svoje saveznike sa tako mocnim oruzjem a Srbiju ostavi na miru.
Preporuke:
7
82
40 nedelja, 02 decembar 2012 04:18
Kojim oruzjem da se branimo od Vucica?
Sve je to lepo, ali nama je sad najnuznije da se odbranimo od nemackog oruzja koje nosi ime "Aleksandar-Alek Vucic", i koje predstavlja usavrsenu verziju isto tako nemackog oruzja "Boris Tadic"! "Alek", koji u Srbiji radi sve osim funkcije koju je prigrabio - ministar odbrane! - razara Srbiju iznutra, a tu ne pomazu "migovi"! Imaju Rusi i za tu "boljku" lek - na sud, pa u zatvor! A ne da nam "Alek", za porciju psece hrane iz Nemacke, prodaje Srbiju Sipcima, Nemcima i Amerikancima!
Preporuke:
42
4
41 nedelja, 02 decembar 2012 04:32
Hrišćanin
Naravno da sam kao hrišćanin odgojen u duhu ljubavi i čovekoljublja i da sam protiv rata i nasilja svake vrste, ali nadam se da će se konačno ostvariti saradnja (u svakom pogledu) sa Rusijom i našim bratskim ruskim narodom. Tako bi bila ispunjena želja celokupnog srpskog naroda (oni koji tvrde suprotno su dokazani neprijatelji) i konačno bi se mogli ravnopravno suprotstaviti dušmanima koji su neprestano u ofanzivi i koji koriste svaki momenat naše slabosti i neorganizovanosti. Nisam pesimista, naprotiv, verujem u oporavak srpskog nacionalnog bića i uzdizanje iz ovog blata u koje smo gurnuti. Moramo biti spremni vojno, tehnički i psihički, jer samo naivni veruju da neće biti novih sukoba na ovom našem trusnom području. Samo molim Boga da nam otvori oči i pomogne da ne zaboravimo blisku prošlost i velike žrtve koje su postradale od ruke luciferovih podanika (danas uticajnih država, EU članica i jedne koja će to uskoro postati). Pozdrav čitaocima, gospodinu Lazanskom i redakciji NSPM.
Preporuke:
42
3
42 nedelja, 02 decembar 2012 05:20
Brane2
Koliko paljenja oko gluposti u komentarima...

Ništa od toga neće u jednom koraku vratiti Kosovo.

Rusi samo povećavaju svoju prisutnost, ništa više.
Nije ni njima do toga, da sad Srbiji jedva nekako daju kredite, a ova ih spiska u sledećem ratu.

Niko nije lud da tako baca pare, a posebno Rusi, koji su i danas, kad ime je daleko bolej nego pre, kritično kratki s lovom.

To _može_ da bude dobra vest u smislu _stvaranja_ bar kakvog-takvog partnerstva (daleko od prave alternative EU), koje bi bar malo otvrdelo sadašnje mekane tačke Srbije.

To bi moglo dobro da se odrazi na konačni Kosovski deal i još štošta. Ali NE na ukidanje kosovske samostalnosti.
Preporuke:
8
54
43 nedelja, 02 decembar 2012 07:39
Đuka
A Nikolić ćuti kao da je mutav. Vuče ga onaj izrod od Vučića kao da je nesposoban sam da razmišlja.
Preporuke:
29
4
44 nedelja, 02 decembar 2012 07:44
VEOMA ZANIMLjIVO
Zar niste primetili da Rusi ove ponude nisu izneli za vreme Vrhovnnog Žutnika, već baš danas, kad im je, po svemu sudeći, vlast po volji.
Preporuke:
13
23
45 nedelja, 02 decembar 2012 10:08
Joviša Vidić od Rudina
Srpska vojska (ne vojska srbije) treba da ima avijaciju - VELIČINE - kako bi se održao kontinuitet pilotskog znanja, kao i za presretanje u miru neprijavljenih letećih objekata iznad srpske teritorije. Celu teritoriju Srbije umrežiti radarima najnovije generacije, postaviti radarsimulatore za zbunjivanje neprijatelja. Obrazovati vojnike tako, da svako uspešno može vladati: vojnom tehnikom, rukovanje elektronikom vožnjom tenka i sl. Uvesti obaveznu vojnu službu, kako za muškarce ,tako i za žene. Kad sve ovo postignemo onda će i srpska diplomatija biti uspešna i uvažavana kao i nacija u celini. Kupovati skupe avione da brani tako malu teritoriju kao što je Srbija je velika greška. Praksa je pokazala, da od avijacije u poslednjem ratovanju nismo imali nikakve koristi.
Jakoj diplomatiji potrebna je jaka vojska, a Srbija to danas nema.
Preporuke:
26
5
46 nedelja, 02 decembar 2012 10:24
Beli Orao
""Baba Mica.

Tako je bako-nisi ti baka.
Kad budem video stroj u Batajnici, a tako se to radi kad se vrši prenaoružavanje, onda ću taj Dan da uzmem za preslavu.
Preporuke:
32
2
47 nedelja, 02 decembar 2012 10:46
Porta
Poštovani Lazanski kako stižu. Je li preko gasovoda Južni tok. Znao sam da ga ne grade za gas
Preporuke:
3
52
48 nedelja, 02 decembar 2012 10:56
Vlado
Aha, kako da nece, s-400 da daju u ruke nato djacima. Nisu Rusi dudinje jeli.
Preporuke:
38
2
49 nedelja, 02 decembar 2012 11:00
KPS
Hajde da se kladimo da ce sledeca ponuda biti BULAVA i TOPOLJ M.
Preporuke:
4
17
50 nedelja, 02 decembar 2012 11:17
Ivica
Ajme Srbi ala se vi napaljujete na ratnu tehniku i ratovanje :))

Pa ako vam je još do ratovanja, a vi ratujte. Stavite te S-400 i napadnite Ameriku (sa dometom 400 km) ;) Baš bi volio da vidim kako srpska raketa pada na Bondstil, to bi bilo veoma zanimljivo za gledati.

Jadna Amerika, ne može vam ništa. Čak ni sa Tomahawk raketama koje se ispaljuju sa brodova na Jadranu i lete tik iznad krovova kuća. Sa Tomahawkima su razorili pola Iraka, ali vi ćete da imate S-400. E zato vam trebau interkontinentalni balistički projektili, Amerika ima da drhti.

A možda se i mi umiješamo, onako iz dosade. Mi već navikli na razaranje, sad je na vama red da i vi probate. Malo ćemo se gađati rusko-američkom tehnikom, ali kao i uvijek svaki sukob na Balkanu odlučuje vojnik na terenu. Znači opet slijedi bežanija. Vojnički pozdav
Preporuke:
6
90
51 nedelja, 02 decembar 2012 11:21
Živorad
Verovatno dobar dil. Ali, pre svega, zato što moramo imati avione za zaštitu vazdušnog prostora i stranih zrakoplova prolaze kroz srpski vazdušni prostor.I zato je racionalno kupiti jeftino a podjednako dobro.
Inače, ne mislimo valjda sam protiv NATO?
Rusija je daleko sve dok se Rusi ne vrate bar u Bugarsku.
Dotle smo sami.
Preporuke:
11
24
52 nedelja, 02 decembar 2012 11:29
xz
,,Srbija će biti toliko jaka da će svako razmisliti pre nego što upotrebi oružje protiv nje''. Priče za malu decu.
Preporuke:
7
40
53 nedelja, 02 decembar 2012 11:34
Mili
Srbija može da dobije kompletno naoružanje od Rusa, kao što je već imala jer JNA je bila ruska tehnika. Ali ne može da dobije najvažniju stvar a to je hrabrost u ratovanju. Zato je i izgubila sve ratove od deset puta slabije naoružanih protivnika. Žali Bože oružja dragi Rusi.

A i ne znam kako će da vam doture to oružje, a ovamo NATO pristane u albanske luke i isporuka nesmetana od oružja do pješadije. Ali ipak zabavno je gledati kako se napaljujete na oružje, umjesto da gledate kako da nahranite djecu. Vi ćete vašu radije poslati na 5 miliona Albanaca, pa šta bude. A šta će biti svi mi znamo (osim vas)
Preporuke:
4
73
54 nedelja, 02 decembar 2012 12:14
Jasna Simonović
Katastrofa! Šta uopšte vojuno neutralna zemlja ima da traži po Natou,i ostalim vojnim organizacijama...
Pa još to da plaćamo!
Je l to i dalje ključa "genetska tajna" tipa "Gaji sina i šalji u vojsku, Srbija se umirit ne može" umesto "genetske istine" tipa deklaracije o nezavisnosti?...tako nekako
Preporuke:
7
43
55 nedelja, 02 decembar 2012 12:14
Old Kresoje
Idealno bi bilo stotinak aviona MIG-29M2 i pedesetak helikoptera Mi-28N. Nažalost, to je u domenu želja i snova, s obzirom na to u kakvom stanju nam je država. Ipak, bolje išta nego ništa. Nadam se da je to samo početak.
Preporuke:
34
4
56 nedelja, 02 decembar 2012 12:18
au mile
Ma ova ponuda Rusije nije ništa.
Evo,čitam u novinama da Evropski parlament preporučuje hitnu dodelu DATUMA za početak pregovora.
Eeeeej čoveče. DATUM!!!
Šta će nam vojna pomoć Rusije, nezavisnost, poštovanje, sopstvena energetika, ravnomeran razvoj. To je ništa prema DATUMU.
Pa kad počnemo da vičemo slično kao pokojni Zoran Radmilović ("Ja sam član bibliotekeeee!) : Ja imam DATUMMMMMMMMMMMM!
Preporuke:
75
3
57 nedelja, 02 decembar 2012 12:33
Lajavi
Kada god se NAŠEM narodu i zemlji, smeše velike NEVOLJE, uobičajena JE praksa, da se seti DOLARA IZ AMERIKE koje će USA and co., bacati iz aviona, ILI RUSKE BRAĆE koja samo što nisu prešla Dunav i sredila stanje u Srbiji, a kad od toga ne bude ništa na red dolazi Teslino oružje i slično. Sve u svemu, opet će nas TEŠKO KOŠTATI iluzije i iluzije, da će u Srbiji poteći med i mleko, zahvaljujući evro-američkim investicijama (ujki iz Amerike), ruskom oružju i kineskim kreditima koji samo što nisu stigli.
Preporuke:
10
26
58 nedelja, 02 decembar 2012 12:47
OKVIR
@Mili
Zabavno je citati vasu "napaljenu zabrinutost" kako ce Rusi da nam doture oruzje. Smehotresno je koliko je glupo i jos ponesto.
Preporuke:
36
7
59 nedelja, 02 decembar 2012 13:01
Srbija može uvek da se prehrani
Srpska vojska mora da ima avione, svuda okolo su NATO zemlje koje Rusiji ne daju prelet kad zatreba. Tako je bilo i 1999. godine.

Sem oružja, Srbiji je potrebna državna strateška ideologija koja će biti usmerena na ljudske vrednosti i socijalnu pravdu, a ne potrošačko društvo koje postaje sve više podložno reklami i površnosti.
Sada se može dobiti kazna ako kuče pogledate popreko, ali kad vas banke i trgovine navlače da se zadužite i oterate porodicu i sebe u propast, to nije kažnjivo.
Štednja, dobra organizacija, ljudske vrednosti, podrška pameti i nauci, sve to za 10 godina može da da odlične rezultate. Bez kredita. I s podrškom zemalja kao što su Rusija i(li) Kina.
Preporuke:
33
5
60 nedelja, 02 decembar 2012 13:13
Old Kresoje
@OKVIR
...a možda je nekima krivo što oni neće dobiti nove avione i raketne sisteme, bar u dogledno vreme (možda i nikad)pa koriste priliku da pokušaju da nam naprave štetu, bar na ovaj način. Krajnje je vreme da Srbija prestane da izigrava vreću za udaranje i iživljavanje svim susednim državicama, koje tako žele da leče neke svoje komplekse.
Preporuke:
40
2
61 nedelja, 02 decembar 2012 14:30
Beli Orao
@Konobar. Tvoji su komentari uvek dobronamerni, ali poslušaj Đurđija. Sistem PVO se tako zove jer je sistem tj. celina. Tu idu i j-ce VOJIN koje su pomogle p.puk.Đorđu Aničiću i ekipi da obori nevidljivog.
P.S.
U neko vreme K-dant RViPVO je bio jedan konjički oficir(nema veze koji je) koji je smatrao da avijacija nije potrebna.Hvala Bogu pa nije to progurao, ali neznanje je ono što ubija.
Ljudi ili vole ili ne vole pilote. Oni što ih vole,vole ih, a oni drugi bi to hteli da budu, ali kako reče Bajaga čiji je otac pilot MiG21 "svi bi hteli biti avijacija..."
Avijacija je ono što vuče i gura.
Želim vam svima ugodno popodne.
Preporuke:
21
7
62 nedelja, 02 decembar 2012 15:01
Dr2
Šta jedan S400? Daj pet komada. Šala naravno u stilu filma "Ko to tamo peva". Da li će Tadić i ŠuNATOvac da krivično odgovaraju zbog uništavanja odbranbenog potencijala srpske vojske? To mora da bude vaspitna mera za buduće izdajnike.
Preporuke:
36
2
63 nedelja, 02 decembar 2012 15:28
Zoran S
Nisam hteo da se javljam ali kad pročitah sve ove Obilićke, krenuše mi suze radosnice od silnog patriotizma. Ako hoćeš da vodiš rat treba ti najmanje šezdesetak borbenih aviona a satim možeš samo hrabro i skupo da pogineš za domovinu. U ovim uslovima nam je jedna eskadrila aviona četvrte generacije i nešto pvoa potrebno za osnovnu kontrolu našeg neba i osnovne potrebe. Čak i Migovi 29 su previše za to ali ajde sada, zaista je predivan avion. Ovde se ne radi o oružju za rat već o opstanku našeg Vazduhoplovstva.I nešto malo za aeromitinge i da nam se provoza poneki ministar odbrane kao što je to voleo Šutanovac da radi.
Priča je inače bajata i Lazanski malo loži tiraž u nedeljnom izdanju i pomalo podiže moral naciji pa to i ne smeta previše.
Oružani sukob možeš dobiti jedino ako ga ne vodiš. Radom , mozgom i dobrom organizacijom ćeš više postići nego sa hiljadu migova. Ovako su kao Nemci izgubili zadnji rat a vidi šta rade. Počeli su da pucaju tek kada su dobili hladni.
Preporuke:
16
19
64 nedelja, 02 decembar 2012 15:33
Sale
Odlična ponuda ali i-posle-vuka-vučić je sigurno neće prihvatiti. Sačekaće nedelju dana, da slegne prašina, a ztim će ponovo galamiti o eu-ropskim integracijama i stra(š)nim investicijama.
Preporuke:
15
3
65 nedelja, 02 decembar 2012 15:33
Ksenos
Ne likujte pre vremena.
Ovakve stvari se ne iznose javno. Ko je taj novinar da tako glasno govori o tome? Počinjem da sumnjam u njega. Jako mnogo. Zar natovci nisu mogli da plate nekog novinara nižeg ranga da to "obelodani" te da ih "upozori" na "rusku opasnost"?
Razmislite zašto je ova vest izneta u javnost. Možda ruskoj strani ova manifestacija i ne odgovara. Blago tomi aci tačiću... sad su skuplji :)
Preporuke:
15
9
66 nedelja, 02 decembar 2012 15:37
Ksenos
Ne likujte pre vremena.
Ovakve stvari se ne iznose javno. Ko je taj novinar da tako glasno govori o tome? Počinjem da sumnjam u njega. Jako mnogo. Zar natovci nisu mogli da plate nekog novinara nižeg ranga da to "obelodani" te da ih "upozori" na "rusku opasnost"?
Razmislite zašto je ova vest izneta u javnost. Možda ruskoj strani ova manifestacija i ne odgovara. Blago tomi aci tačiću... sad su skuplji :)
Preporuke:
14
8
67 nedelja, 02 decembar 2012 16:05
Vladimir Dž
Pošto smo na glasačkoj klackalici, i može da nam se desi da opet pobede euro-fanatici na sledećim izborima, šta će da radi nova euro vlast sa ruskim oružjem kad znamo da vole da se slikaju na američkim nosačima aviona?

Oće li oni to rusko rasprodati zemljama trećeg sveta pa uzeti nove F15 ili F16?
Preporuke:
15
2
68 nedelja, 02 decembar 2012 16:19
cane
Sad će prozapadni glasači uvek imati izgovor da nam snažan ruski faktor nedaje mogućnost bržeg razvoja jer zapad koči dotok novog novca zbog prisustva Rusa.

Voleo bi da su ostali demokrate na vlast pa da ti glasači osete ljubav sa zapada. Kako je Šešelj jednom prilikom rekao: sami će jesti svoja....
Preporuke:
20
2
69 nedelja, 02 decembar 2012 16:24
AntiNWO
Za ove što veličaju tomahavke, samo jedna informacija, S-300PMU2 može da izađe u susret metama koje se kreću na visinama od 10 metara pa do 27 kilometara. Takođe S-300PMU2 ima uspešnost 80-98% u obaranju istih tih tomahavkova. I to sve još 1997. kada je predstavljen javnosti. S-400 može sve to i još mnogo više. Ako ste mislili da je S-300/400 namenjen samo za obaranje aviona, varate se.
A za ove što zagovaraju nekakvu neutralnost i pacifizam, slažem se, ali tek kada budemo videli da to prvo urade svi ostali.
Naravno mislim da je ova ponuda, zajedno sa par skorijih akcija Rusije svojevrsni ultimatum sadašnjoj izdajničkoj vlasti da pokaže svoje pravo lice.
Preporuke:
33
2
70 nedelja, 02 decembar 2012 16:59
Joviša Vidić od Rudina
Vidim da se mnogi Srbi i Srpkinje razumeju u ratnu strategiju, posebno u avione, a ponajviše oni koji ni vojsku služili nisu. Nema veze, ni fudbal igrali nisu ali da sastave reprezentaciju - tu su pravi eksperti. Nego ja onako, da priupitam? Šta da rade piloti sa pomenutim avionima kad uzlete, naprimer, sa aerodroma: Batajnice, Ponikava, Niša itd. kad posle nekoliko minuta moraju praviti zaokret, kako nebi povredili prostor susedne države? SRBIJIJA MORA - RADI EfIKASNE ODBRANE - DA POSEDUJE: RAKETE ZEMLjA-ZEMLjA, ZEMLjA-VAZDUH. Nije neophodno da nam Rusi transportuju za Srbiju s-400 već ja dovoljno da nam daju detaljnu dokumentaciju, crteže, proračune i sl. Srbija ima znanja i resursa za takvu proizvodnju. Rukovanje PVO-vom treba uveski kao obavezan predmet u stručne škole. Ovo nije moguće postići dok imamo ministra vojnog, koji preti da će nam (vam) deca biti gladna, ako sa puta evropskog skrenemo.
Preporuke:
20
2
71 nedelja, 02 decembar 2012 17:28
Ludi Vanko na raport
Odavno nisam čitao zanimljivije komentare od svega što po novinama piše.Prvo.Ovde ima komentatora kadrih da vode Armiju jedne zemlje.Razlikuju se ali se i usaglašavaju.Ima mudruih koji vele ne radujte se pre vremena i onih koji misle da treba skočiti pa reći hop.
Ima naravno i onih koji ni u šta ne veruju i ničemu se dobrom ne nadaju.Alkara nema ali ima "Istoričara".I još nekoliko.
Ceo svet u malom.
Nešto je malo onih koji se osvrću na BONDSTIL.Pojma nemam.Ali Rusima treba neko izvan Rusije kad je svud okolo opkoljavaju.Onaj ko veli da nismo hrabri i da smo zbog toga sve ratove izgubili, pojma nema o nama.Nazlili su nas toliko da bismo ceo svet mogli da smažemo tim gnevom.A tek svim ovim "iskenderima".
Ovo što nama na brzinu otvaraju vrata EU, s ovim vestima je bez sumnje u vezi.Ali mi u EU ne bi smo smeli nikako.Trulina na sve strane bije otuda.Samo su Turci spašeni jer ih nisu primili.
No, ohtrabren sam potpuno.Komentatori su za posao odbrane očito kavalifikovani.Ja sam redov.Zovite
Preporuke:
38
1
72 nedelja, 02 decembar 2012 17:32
Zoran
Ova "vest" vređa ljudsku inteligenciju. Pre nekoliko dana isti autor je objavio da Srbija prodaje lovačku avijaciju za koju se ne zna ni koji motor ni koji radar a ni koja IC ili navigaciona oprema je ugrađena. Šta to Srbija prodaje - sulundare ili pegle za nebo. Sada više neće da pravi nego će da kupi lovce. A i to nije za rat nego za presretanje. (Kako će to da presretnu F-15 koji je ušao u vazdušni prostor Srbije a da ne ratuju protiv njega). Vest o kupovini se neće preneti kada sve već bude instalirano već će tu vest objaviti ekskluzivni autor pre vremena. Tako da neprijatelji imaju vremena da se pripreme i spreče transfer sredstava. Mislim da država koristi ovog autora da ispita stepen (ne) inteligencije ovog naroda i vidi do koje granice može da ga opljačka.
Inače kupovinu ovakvih sredstava bez specifičnih zahteva obavljaju samo korumpirane strukture i samo tada se kupuju preko noći. Recimo čime će se to novi MIGovi odbraniti od raketa od kojih nisu mogli da se odbrane stari ...
Preporuke:
24
5
73 nedelja, 02 decembar 2012 17:50
Katarina
Mislah da se ne javljam, jer je ovo toliko dobro, da me je srah da se prerano radujem.

Ipak, niko ne pomenu da Srbija mora da jos u ovom skupstinskom sazivu vrati obavezno sluzenje vojnog roka, sa dobro razradjenom opstom vojnom obavezom, bez obzira na uzrast, pol i zdravstveno stanje. Za sve ima posla, ako ne mogu pusku da nose, mogu da glancaju te nove avione, pletu carape, prisivaju dugmad, vode info. rat... koji, eto, ne prestaje...

Tako bi nam se ljudi menje mlatili po kafanama, ulicama i ubijali medjusobno. Pitah svojevremeno, kada je ukidao vojni rok, i pre... Sutanovca sta ce sa ljudima punim snage a dokonim i nezaposelnim da radi kad ih sve raspusti na ulicu. Ne dobih odgovor. Od uvodjenja pranja pelena za momke koji mogu volu rep da izvuku do danas vise je Srba poginulo od svoje ruke i ruke prijatelja nego u NATO agresiji.

Ima li neko nesto protiv opste vojne obaveze?
Preporuke:
35
2
74 nedelja, 02 decembar 2012 18:33
Ludi Vanko povodom Zorana
Izgleda da oni gore ne čitaju ove dole.Zoran je postavio zanimljivu tezu trakaljicu.Možda je namćorasta ali nije nedobronamerna.Uostalom onaj koga su guje ujedale i guštera se plaši.
No, ja znam naš svet.Bio sam na mestima gde se upravlja i vodi kolektiv.Slučajno, naravno i davno.Kad god hoćeš nešto novo, ili radikalno-ima onih koji se oduševljavaju ali su opasniji oni koji kritikuju i sumnjaju.U državi takvih je mnogo više.
Tu je veštinmna ne samo znati mnogo više od njih , nego naći način da neutrališ razorno dejstvio tih koji sumnjaju i kritikuju.Moraš da odlučiš gde ćeš.Ti koji kritikuju su dobri da te opamete i da se ne zaletiš, ali ako sve slušaš i nemaš svoje- ode pod led- i to ne ti- nego kolektiv koji vodiš.
Moramo ići, radujemo se kad nam se pruži prilika da se iz ponižnjenosti i pritisaka odlepimo.Mi smo svi u Hagu u poslednje vreme.Ovo nam vraća nadu.Ali nije loše osvrnuti se u gnevu.Zoranov tekst zaslužuje odgovor.Onih koji znaju.Ne zbog svađe, nego zbog nade koja nam je lek
Preporuke:
20
1
75 nedelja, 02 decembar 2012 19:24
hm
Stvarno verujete Lazanskom!? Verujete i u deda mraza?! Mislim da je krajnje vreme da odrastete!
Preporuke:
11
6
76 nedelja, 02 decembar 2012 19:32
hladna analiza
Razočarao me Lazanski.

  • Otkud to on (novinar) zna?


  • Nije li nelogično da se to prvo objavi u novinama, da se protivnička strana detaljno informiše i pripremi mere sprečavanja, pa tek onda izvede. Da preformulišem: nije li jedno zdravo da se o tome ćuti pa tek onda objavi kad je sve gotovo?


  • Kako će tačno borbeni avioni da se dopreme do nas? Da neće da se sakriju u džepu pre kontrole rumunskih, bugarskih, moldavskih i ukrajinskih graničara?


  • Ima li neko ko stvarno veruje da će NATO okruženje da pusti ove letelice preko svog neba?


  • Da li još neko naseda na adolescentske priče a la "Rusi će bez pitanja da ih prelete, čik nek ih zaustave"
?

  • Da li ljudi ovde znaju da je PVO sistem veličine fudbalskog terena i da ne može da se švercuje u kaladont ambalaži? A pritom nije ni Lego igračka da je sklapaš parče po parče.....
Preporuke:
8
15
77 nedelja, 02 decembar 2012 19:37
Drinko Končarević
Nije sve u avionima i raketama. Iskustvo govori da pre svega, treba "čuvati leđa". Šta vredi sjajno oružje ako iza leđa imate "krtice", koje sve podrivaju. Početak raspada SFRJ je dan kada su nam razbijene službe bezbednosti. Prema tome ako želimo ovo oružje, onda moramo znati da su u bezbednosnim službama pravi ljudi,u protivnom, zaboravite sve to, čak i kad je priča o tom oružju jedna bezazlena želja, priča.
Preporuke:
19
1
78 nedelja, 02 decembar 2012 20:44
Beli Orao
""Ludi Vanko. Ovi gore stvarno ne čitaju ovo dole, da ne kažem teže. ""Zoran je najverovatnije dobronameran, ali ne zna da su prethodne analize, analize i ostale studije napravljene odavno.
Da skratim, MiG29M je avion za našu zemlju i tu dileme nema. Podržan sa jakom PVO i j-cama VOJIN je uspeh u odbrani zemlje. Da smo imali to ne bi nas ni napali, jer su cvileli kao mali kerići "ima li crvenih migova".
Preporuke:
16
2
79 nedelja, 02 decembar 2012 21:35
Zoran
$Beli Orao
Kolio sam ja razumeo Vanka on je tražio neko stručno mišljenje (ne kažem da ti nisi stručan) a ne komesarsko "MiG29M2 podržan sa PVO je najbolji i tačka". Možda je to i tačno ali kako da verujem analitičarima koji su nas uvalili u ono 1999. Sve je bilo optimalno a snalazili smo se posle kako smo znali i umeli. Seti se samo one parole da su cevni uređaji bolji od poluprovodničkih jer su neosetljivi na EMINU. Pa što ne kupiše i nuklearno oružje da iskoristimo tu prednost.
Preporuke:
11
1
80 nedelja, 02 decembar 2012 22:05
Petar Raski
A što Lazanski nije rekao i gde to stižu - da idemo da ih dočekamo. Posle onog katastrofalnog komentara na Aeromitingu i nelogičnosti oko NA, sada još i ovo. Ovo je jedno golo nabrajanje imena oružanih sredstava i njihovih karakteristika bez ikakve analize kako će takva sredstva obezbediti sigurnost zemlje. Ovakav članak mogao je da napiše normalni osnovac u osmom razredu škole.
Preporuke:
14
3
81 nedelja, 02 decembar 2012 22:55
Zoran
&Katarina

Imam ja. Ako je onakva kakva je bila u JNA bolje da je nema (osim časnih izuzetaka, svodila se na čišćenje prostorija, kuvanje kafa starešinama, bežanje u grad i slično).
Ali ako se dobro organizuje i ljudi se osete stvarno neophodnim i korisnim u sistemu odbrane onda je to stvarno neophodan i dobar potez. S tim da se računa u radni staž a ne da oni koji izbegnu službu budu u prednosti nad onima koji su odgovorni.
Preporuke:
11
2
82 nedelja, 02 decembar 2012 23:03
siniša @ hladna analiza
Ja bih tunelom ispod Rumunije i Bugarske..
Preporuke:
6
4
83 nedelja, 02 decembar 2012 23:51
Dragutin
@ siniša

Nije nama haradinaj pravi neprijatelj već NATO.
Sa šiptarskim teroristima smo uvek mogli da "izađemo na kraj" ali protiv ujedinjenih zločinančkih nacija i američke vojne sile teško...tu nam itekako treba Ruska pomoć. Krivo mi je što to nije urađeno na vreme, odmah 1990.godine - da je Sloba bio pametan da stacionira Ruske vojne baze u Srbiji i da se odmah naša vojska reorganizuje i naoruža sa njihovim naoružanjem! I onda ne bi bilo ni građanskog rata, ni žrtava i okupacije ni bombardovanja ni propasti privrede...sve bi bilo lepše i bolje...
Preporuke:
12
3
84 nedelja, 02 decembar 2012 23:58
Beli Orao
""Zoran. Prijatelju, ne znam šta više da ti kažem. Napisao sam da analize, studije i tome sl. postoje,jer to znam... Nikad nisam bio komesar, niti ću. Takođe nisam nikad komesarski, već činjenično pisao.Inače nemam običaj da polemišem, ali s obzirom na tvoje ime može lagana priča.
Čak i Singapur ima RV i PVO(o tome sam pisao više puta ovih 4-5 godina koliko smo ovde)...MiG29 u odnosu na Su27/35 nije rešenje, ali za Suhoja mora malo i parice da se spreme tj. on je za sad nedostižan san naših pilota. Zašto 29-ka?Prosto. Imamo je,odličan je avion,dokazan. Ljudi su obučeni, samo im treba malo više naleta, a to znači kada dođu "čajke" nema problema, ponovo se radi kao nekada.
Da spomenem ponovo ARJ i PVO koje su deo jedinstvenog sistema. Zamislite šta bi ovi naši "ludaci" napravili sa S300/400.
Da se drugari iz VOJIN ne bi naljutili pozdravljam i njih.
Zaključak. Svaka ozbiljna zemlja poseduje RViPVO koji je uvek bio zamajac vojne industrije.
P.S.
Malo je falilo da izađe naš lovac.
Preporuke:
10
1
85 ponedeljak, 03 decembar 2012 00:06
Milorad Nikolić
""Hladna analiza.
Baš tako. Ako treba, na kraju nikog neće da pitaju.
Postoje američki, engleski i ostali francuski interesi, ali postoje i ruski, kineskii interesi slobodoljubivog sveta.
Preporuke:
7
2
86 ponedeljak, 03 decembar 2012 00:18
Katarina
@Zoran
Srpska vojska nikako ne moze da bude "JNA". Znam koliko sam se zaprepastila '91. kada"treca oruzana formacija u Ev..." poce da odstupa... Setih se sta su moji starci pricali kako je vjska na pragu 2.sv.r. bila razbijena jos pri mobilizaciji- jedan od njih, rezervista u avijaciji iz Bg. dobio je poziv za m. u Kotor?! A to je bilo opste.

Svakako da se mora da racuna u staz, ali ne verujem da ce vam se svideti, "moj" plan je 3 godine za muskarce i 1-2 godine za zene, zavisno od roda-sluzbe. Za rezervu u pocetku 1-3 meseca, a za trecepozivce+ vikendi, prvo svaki kasnije redje.... Sve to, medjutim, podrazumeva i promenu obrazovnog sistema, pre svega srpskog jez. istorije, geografije, i temeljnu ref. gradjanskog vas, pa i veronauke. Isovremeno, mora se prestati sa pravljenjima lista za "manjine", u gradjanskoj drzavi nema manjina, iako se postuju prava na jezik i kulturu drugih etnosa.... Ima mnogo toga. Pre svega, da bude cast sluziti otadzbini.
Preporuke:
17
2
87 ponedeljak, 03 decembar 2012 00:33
Decko iz B.
@hladna analiza
Gospodine, ako Srbija stvarno ima tu ponudu onda ona neće biti tajna za okruženje i NATO. Zbog čega onda da se to ne izjavi u medijima?!
Drugo, ako bi Srbija pristala na ponudu, ima dosta "međunarodnih" pravila koji omogućavaju isporuke vojnih sredstva u druge zemlje. Dali ću isporuku da dopuste je drugo pitanje.
Ali dozvolite jednu misli. Sedim kući upalio parno grejanje, ipak ohladnelo malo napolju. Neznam dali ću neki koji ću da krše međunarodna trgovinska pravila, da se nagreju na tople oči gospođe Ešton i ostalih. A ima sigurno i dosta drugih šangarepa i batinu za naše okruženje. Nije samo zapad dobar u toj igri.

Jedino se pitam koliko ta tehnik košta? Ima li neko informacije? Koliko bi koštalo da se ta tehnika održava u ispravnom stanju? Mislim da netreba suviše investirati u tehnički kader, pošto sličnu tehniku, bar ako su MiGovi u pitanju, koristimo već. Koliko košta jedna baterija S400? Koliko raketa nam bilo potrebne da štitimo ulazak u KiM?
Preporuke:
5
0
88 ponedeljak, 03 decembar 2012 01:28
za @Katarina
ajde Katarina i ostali, kažite onako iskreno. Šta će vama služenje vojnog roka i naoružavanje. Imali ste i jedno i drugo u velikim količinama i... šta se desilo. Ništa

Zato primite se posla i nahranite tu svoju djecu kao i svi drugi što trebaju u regiji. Ne sanjajte srednjevjekovne snove. Kosovo je otišlo za jedan dulji peropd, ostali ne planiraju da vas napadnu. Amerika također. Nema razloga za brigu. Vojvodina ako ode otići će samo zbog vaših unutrašnjih trzavica, za to vam ne treba armija nego pametni političari
Preporuke:
2
18
89 ponedeljak, 03 decembar 2012 01:56
Brane2
@Katarina:

Svakako da se mora da racuna u staz, ali ne verujem da ce vam se svideti, "moj" plan je 3 godine za muskarce i 1-2 godine za zene, zavisno od roda-sluzbe. Za rezervu u pocetku 1-3 meseca, a za trecepozivce+ vikendi, prvo svaki kasnije redje....


Dobar plan. Ogaditi državu za što više mladih, da ih što više ode u inostranstvo.

Kad budu imali izbor između gubljenja 3-4 godine život u smrdljivoj kasarni bez ikakve mogućnosti života ili makarkakvom radu u inostranstvu za recimo €1000+/mes, vi stvarno mislite, da će večina izabrai truljenje u kasarni ( a onda naravno kasnije i umiranje i traume u ratu ) ?

Da li biste se vi odrekli svog života od ovog trenutka za jedno 4 godine obuke i mrcvarenja, samo da biste posle dobili mogućnost da budete iskorišteni kao topovsko meso - i to naravno praktički džabe ?

Lako je praviti investicije tuđim životima...
Preporuke:
2
15
90 ponedeljak, 03 decembar 2012 03:06
turas
Ako ova vojna "roba"stiže u Srbiju onda su Rusi dogovorili sa NATO.Tada je dogovoreno i Kosmetsko pitanje i RS i kompletna podela Balkana.Kako će biti, naši maheri su samo trčkarala koja će izvršavati dogovoreno(to je po Dači već primetljivo),vi deće se da valjati neće.Plašim se podele Kosmeta na koju je Dačić već pristao,kao da zna da postoji dogovor velikih sila!?Treće, amerima bi odgovarao konflikt Srba i šipaca, tako bi se oslobodili kompromitujućeg i neposlušnog saveznika.Za nas ne valja ni jedno.
Preporuke:
2
1
91 ponedeljak, 03 decembar 2012 05:18
Gordana
Potpuni sam laik za vojna pitanja, ali mi se smucilo da svaka dzukela u okruzenju tretira Srbiju koa banderu...
Vire iza sirokih ledja velikog brata koji im napravi drzave, sami to nikada u istoriji nisu uspeli za razliku od Srbije, i kevcu li kevcu.E , pa i mi moramo u narucje SVOG VELIKOG BRATA kako god znamo!
Inace, nesto razmisljam, i Izrael je mala teritorija a oma mocnu avijaciju koju respektuju daleko vece i mocnije drzave.Inace neznam zasto mislite da je problem da se oruzje i avioni dopreme u Srbiju? Mi nismo u ratu,(nadam se da i necemo biti), nema embarga na uvoz oruzje (to bi morale s razlogom da izglasaju UN) pa , kao zapadne trice i kucina za koje nemilice Srbija daje devize, mogu da se obnove zastarele i unistene zalihe oruzja suverena zemlje.
Potpuno se slazem da se uvede ponovo sluzenje vojske svih sposobnih gradjana.
Ma, morace Rusi da nam uvedu red, pogubili smo se!
Preporuke:
12
2
92 ponedeljak, 03 decembar 2012 09:59
Drinko Končarević
Transport aviona i ostalog uopšte nije problem. Dunav je međunarodni plovni put. Rusi imaju rečno-morske brodove. Zatim, tu je i teretni prostor u putničkim avionima, redovne linije. I sam Vučić je izjavio da će mo transportovati naše proizvode uz pomoć (zaštitu) Rusa.
Preporuke:
7
0
93 ponedeljak, 03 decembar 2012 10:01
Bato u NATO
Tekst pun proizvoljnosti i izmišljotina.Rusko naoružanje je vrlo malo provereno u konkretnim borbenim akcijam i sve te priče o nadmoćnosti i
kvalitetu treba uzeti sa rezervom.Kako se Mig 29
pokazao 1999. svi smo videli.Sistemi S300 i S400
su svoj vrhunac dostigli sredinom 80-tih i savre-meni NATO projektili ih buše kao švicarski sir!!!
Preporuke:
0
22
94 ponedeljak, 03 decembar 2012 10:08
Beli Orao
""Brane 2 kao i uvek jednosmeran. Ne čita, već misli da je DŽon Kenedi pa da može napreskok. Katarina je tako sažeto iznela da je sve jasno(služenje vojske, staž...), otadžbina, država(ma koja bre otadžbina? Jel tako Brane2?).
To što su neki prali bakice neće ih osloboditi obuke.

P.S.
Ne laje kera zbog sela.
P.S.1.
Brane2. Nemoj ti da misliš da se ja razmećem i da se ne plašim. Plašim se. Svi smo se mi plašili, ali kad dođe gusto obučeš kožne gaće i napred nema ti druge.
Poslušaj makar nekad majora Gavrilovića, Kursulu i Bata Koleta sliku i priliku srpskog oficira iz najlepšeg ratnog filma "Marš na Drinu" ili su to možda gluposti. Ma koji bre Sinđelić, Tepić...
Preporuke:
11
0
95 ponedeljak, 03 decembar 2012 10:28
Ivan Aleksić
@Bato u NATO

Videsmo u Gruziji...
Preporuke:
19
0
96 ponedeljak, 03 decembar 2012 10:57
Beli Orao
""Bato u NATO.

Klasična provokacija. Ne petljajte se sa imelom.
Preporuke:
14
0
97 ponedeljak, 03 decembar 2012 11:28
Little Big Serb
Od te kupovine nema nista. EU se nece tome otvoreno suprostaviti, vec ce neko spomenuti, onako usput, da to nije dobar potez i nasi vise ni rec o tome nece spomenuti. Od toga nema nista sem sto smo za trenutak imali malo nade i sem lepog osecaja da nas Rusi jos uvek smatraju ljudima ! Ali mi to vise nismo.
Preporuke:
4
2
98 ponedeljak, 03 decembar 2012 11:52
siniša @ Brane 2
Brane, nemojte vi da brinete za srpsku omladinu. Ako već brinete, što je ljudski, založite se kod svojih istomišljenika da se vrati imovina njihovih roditelja i u Sloveniji, i u Hrvatskoj, na Kosmetu, time bi ta vaša briga zaista dobila dimenziju iskrenosti, a ne ovako udar na emocije i strah, fuj.
@ Dragutin
srpski protivnik jeste Albanija i Šiptari time i Haradinaj. Za tog protivnika je potreban i dovoljana srpska žandarmerija i 24 do 48 sati.

Što se tiče NATO pakta, Srbija jeste svojevremeno stala na crtu NATO paktu, sa onim što je imala i prkosila mu 78 dana, i srušila mu iluziju tehnološke nadmoći. Ne rešava Srbija NATO problem, nego Obama i Putin, pregovorima. NATO ima probleme od Koreje do Srednjeg istoka i Bliskog istoka, a ni u Evropi ni kod kuće im ne cvetaju ruže, mora da pregovara sa Rusima, a mi ćemo naše međusobice rešiti sa Albancima.

S 400 tek toliko da se isključi mogućnost NATO udara. Njima rukuju profesionalci, a ne regruti.
Anahroni ste Brane 2.
Preporuke:
18
1
99 ponedeljak, 03 decembar 2012 12:13
đeneral
Kakvi s-400 kakvi bakrači. Šta će ti sve to kada smo svi toliko blizu da je dovoljno 24h da jedna armija pređe na teritoriju druge države. Šta će ti onda rakete i slične budalaštine kada se neće znati ko je domaći ko je komšija, ko koga vata za vrat. Ti ćeš kod njega tamo raketirati a on je tebi u tvojoj državi sa svojom brigadom.

Mi na Balkanu smo predodređeni za krkljanac kao i dosad, pešadija i udri pa šta bude.
Preporuke:
1
11
100 ponedeljak, 03 decembar 2012 14:43
Brane2
@siniša:

Ma kako da ne. Braća Rusi će da časte izdašno naoružanje da ga eto Srbi spraše po svojim željama. A uz to i kredit od skoro milijarde. Bespovratni naravno.

Jer kad Srbija počne rat, biće gusto a braća Rusi treba da shvate, da su Srbi ratnici a ne radnici, pa će te rate kredita morati malo da sačekaju.

Eto recimo nekih 30-40 godina za početak.

Rusi koji jedva da imaju za sebe i to sada kad im ide daleko bolej nego pre, oni će svakako sa najvećim veseljem da naprave takvu investiciju.

Malo morgen.
Preporuke:
1
9
101 ponedeljak, 03 decembar 2012 15:17
Dragan Damjanić
Tužan tekst da se narod malo osokoli.
Svako sa gramom mozga zna da sve i da je ovo naoružanje besplatno Rusi nemaju kome da ga isporuče.
Prvo bi morali da naprave puč u vojsci gde su trenutno kvislinѕi i nato plaćenici pa tek onda zbaciti izdajničku vlast u Beogradu a podrška pučistima bi bila ovo oružje i naravno narod(za narod nikako nisam siguran jer je maksimalno apatičan i sve da arbanasi zauzmu Beograd niko ne bi mrdnuo čekajući datum za pridruživanje ili već slično)
Ovako naoružanje bi pre stiglo do Tuzle uz pratnju američkog ambasadora i Tome i Vučića nego što bi i videlo Beograd.
Pozdrav iz Zemuna SH
Preporuke:
8
0
102 ponedeljak, 03 decembar 2012 15:53
siniša @ Brane 2
Iz vašeg vickastog komentara je jasno da Rusija neće pomoći Srbiji, a niste rekli, ali kao da sugerišete da će Amerika pomoći Albaniji i kosmetskim Šiptarima za slučaj da dođe do vojnog rešenja problema Kosova.

Ja mislim da će do vojnog rešenja pitanja Kosmeta ipak doći. Na kraju, balade to pitanje će rešiti Srbi i Albanci i to isključivo vonim putem.

Što se tiče Rusije, smatram da njihova pomoć ni u naoružanju, ni u vonoj opremi, ni u obuci ni novcu Srbiji za rat sa Albanijom i Albancima nije potrebna. Možda bi Albanci još i imali neke šanse da izaberu najboljeg tenisera između sebe pa da ga pošalju na megdan Đokoviću, ali da albanska vojska izađe na megdan Srbiji, ma u kakvom stanju i srpska vojska i Srbija bili, biće zgaženi kao crvi.

Rusija je značajna samo da bi rekla Turskoj i Americi, ako se počnu mešđati "Ne mešajte se". Samo za to.

S 400 služe samo i isključivo da se NATO odvrati od ideja da ponovo bombarduje Srbiju.
U novom odnosu snaga neće ni slučajno.
Preporuke:
8
0
103 ponedeljak, 03 decembar 2012 16:14
siniša @ Dragan Damjanić
Znate li Dragane kako se Asad bori protiv "pobunjenika". Podigne avione i helikoptere i izbombarduje ih. Je li tako?

A znate li zašto NATO ne uvede zonu zabranjenog leta i ne pripreti Asadu da će mu rušiti avione, raketama ili borbenim avionima. Ako mislite da se NATO boji da Asad ne uzvrati raketama S300 ili S400 varate se. Ne boje se da će uzvratiti tim raketama. Znate zašto se ne boji? Zato što Asad nema te rakete. Nisu mu ih isporučili Rusi. Ali, ako bi NATO uveo zonu zabranjenog leta, ili ako bi pokušao da ruši Asadove avione, možda bi Rusi i mogli da isporuče te rakete. Dakle NATO se ne boji raketa, nego mogućnosti da budu isporučene. Možda vi miate neko drugo tumačenje.

Što se borbene sposobnosti srpskog narod i srpskih oficira tiče o toj sposobnosti, pa i hrabrosti najbolje govori podatak da su ti isti oficiri i taj isti narod stali na crtu 19 bogatih i jakih zemalja NATO pakta.

Oružje nisu položili, nego su sklopili povoljan ugovor u tom odnosu snaga.

Za podcenjivanje?
Preporuke:
12
2
104 ponedeljak, 03 decembar 2012 16:20
Zoran
&Katarina
Odbrana zemlje mora biti duznost svakog coveka sve vreme zivota.Mali narod mora biti militarizovan 100% da bi opstao (Izrael!). Pored svog redovnog posla imate i odbrambene obaveze -fizicka kondicija, osmatranje vazdusnog prostora, granice, rad na izgradnji odbrambenih sredstava itd. A to sa tri godine gubljenja vremena mi se stvarno ne svidja.
&Brane 2
Vlada koja bi bila zainteresovana za odbranu bi strucnim kadrovima zabranila izlazak iz zemlje pa ne bi bilo odlaska. Umesto da programiraju video igrice Microsoftu ubili bi se da naprave citostatike ili IC senzore - ili na kazan kao svi bravari.
&Beli Orao
Nisam rekao da RV i PVO nisu potrebni. Sto se PVO tice sve sto je navedeno (BUK - jos ako je M2, Pancir, i S-300) znam kako bi koristili. Ali kako bi eskadrila MIG-29M2 bila korisna bez senzora koji poseduju MIG35, Suhoi 35, X35 ili Eurofighter, kao i sitema za vodjenje raketa preko 100km ..
Preporuke:
3
0
105 ponedeljak, 03 decembar 2012 17:08
Beli Orao
""Zoran.
Pišem Vam drugi put zbog srpskog imena. MiG 35 je MiG29 samo modifikovan. To je taktika. Strategija je da li ćemo mi to da uvezemo. Ostavite se zavijenih komentara. Oni koji su prali bakama da ne kažem šta mogu sutra da budu i junaci, samo treba da stisnu petlju.
Ostavite se ""Braneta2. To je kukavica koja kupuje iz fotelje. Taj ne zna ni gde je Maksi diskont kad dođe "kući", a seljaci mu smrde na ovce. Sram ih bilo.
Preporuke:
9
0
106 ponedeljak, 03 decembar 2012 19:43
Dragan Damjanić
@sinisa

Ne znam kakva je sličnost između Sirije i Srbije i zašto to navodite ali znam da Rusi imaju baѕu u Siriji i tamo im je lako da isporuče bilo kakvo oružje takođe tamo je na vlasti proruski režim što u Srbiji složićete se nikako nije slučaj.
Takođe sposobnost Srpskih oficira je davno prošlo vreme oni su sada pekari ili penѕioneri i Srpska vojska trenutno ne postoji.
Nažalost ostajem pri komentaru.
Preporuke:
4
1
107 ponedeljak, 03 decembar 2012 19:49
Legia Semlin
Bio 1990. na KUB M sistemu, 1999. na "trocevcu". Moram da se javim u vojni odsek ovih dana - da mogu da me nađu, ako im zatrebam. Daće Bog da im zatrebam. Jesam debeo i bez kondicije, ali obuku na nekom od novih ruskih sistema završiću o svom trošku, ako treba. Samo da im zatrebam!
Preporuke:
12
1
108 ponedeljak, 03 decembar 2012 20:36
Brane2
@Zoran:


Vlada koja bi bila zainteresovana za odbranu bi strucnim kadrovima zabranila izlazak iz zemlje pa ne bi bilo odlaska. Umesto da programiraju video igrice Microsoftu ubili bi se da naprave citostatike ili IC senzore - ili na kazan kao svi bravari.


Hehe, mislite onako kako je to uradila recimo, pa eto Rusija ?

Kojoje je praktično čitava populacija završila na prosjačkom štapu, pa su morali da prodaju ko je šta imao za siću, prostitucija i kriminal su skočili u nebo a samo retki srećnici danas programiraju video igrice ?

Zanimljvo je, kako vi tretirate tehnički pismene ljude kao neke vrste korisne kretene. Imaju znanja, koja trebaju da stave _vama_ na raspolaganje - zašto tačno ?
Preporuke:
0
5
109 ponedeljak, 03 decembar 2012 20:50
siniša @ Dragan Damjanić
Slažem se sa vama da je velika razlika između Sirije i Srbije, ali nisam o tome ni govorio. Govorio sam o NATO paktu i reakciji NATO pakta na mogućnost da bude udaren protivvazdušnom odbranom.

Možda je bolje poređenje Sirije sa Libijom ili Irakom. NATO se odlučio da ih bombarduje kad se uverio da oni jadni nemaju sa čim da uzvrate. To znači da ni Srbiju neće udariti ako Srbija ima S 400.

Ne slažem se da Srbija nema vojsku i vojnike. Na primer tvrdim vam da je srpska žandarmerija vrlo opaka vojska. A što se vojnika tiče, ja sam bio obučeniji i spremniji od svakog britanskog SAS-a ili američke foke. Sad sam malo ostario, ali mogu pokazati mlađim kako se bori. A pošto ne mogu da bežim mogu da se ukopam kao Rusi i nema odstupanja.

U svakom slučaju jači smo od Albanije namanje osamdeset ( 80) puta u svakom pogledu.
Preporuke:
9
2
110 ponedeljak, 03 decembar 2012 21:32
isak
Ovo mora da je onaj kredit sto vam je car Putin obecao.800 miliona dolara pa sve u zahrndzalu tehniku koji Rusi ne mogu da uvale nikome.Odakle ce te da placate ovaj kredit braco serbi?Zamalo da zaboravim sad ce te sigurno dobiti pristupni dogovor sa EU a onda zna se po pare u Brisel.Opet jaram jedan od Rusa a drugi od EU.
Preporuke:
1
8
111 ponedeljak, 03 decembar 2012 22:53
Zoran
$Beli Orao
MiG 29 i MiG 35 imaju samo isti sulundar. MiG35 ima radar sa elektronskim (brzim) pomeranjem snopa, optičke sprave sa izuzetno osetljivim senzorima, senzore napada u celoj sferi itd. MiG 29M2 ima radar sličan F14 iz osamdesetih i početka devedesetih slabije senzore napada i slabiju optiku itd. MiG 35 stvarno predstavlja nešto novo gde će se neprijatelj zapitati da li da se šetka po prostoru Srbije ili ne. Možda si i ti mislio na sve ove prednosti nove mašine ali ja se sa podrškom verziji M2 (za koju ja znam) ne mogu složiti. I tu smo konvergirali u problem. Ni ti ni ja ne bi gubili vreme na rasprave da mislimo na isto to jest da je autor članka napisao šta to treba uvesti u smislu novih karakteristika. Baš me briga da li se to zove MiG, Suhoi, Jak ili prepelica. Ali moja kritika je baš na račun autora koji tako izbaci bombasti naziv i ništa više. Sećam se samo podataka o bruto nosivosti nekih krstarica, razarača i nosača aviona.
O liftovima da ne pričamo. Pozdrav
Preporuke:
3
0
112 ponedeljak, 03 decembar 2012 23:31
Zoran
&Brane 2

Ne kao SSSR već kao SAD. Vi stvarno možete izaći iz SAD ako ste pravili video igrice ali ako ste nešto konkretno radili u Raytheon-u ili sličnoj firmi ne možete izaći najmanje pet godina a nekad i do deset.
Što se kriminala tiče cela Američka istorija je istorija kriminala. 99% SAD filmova su kriminal - uključujući ratne iz sudnice itd.
Što se tiče bede i otvorenosti granica - da li ste čuli za SFRJ.
Prostitucija je inače posao pa tu postoji ponuda i potražnja. Ruskinje su lepe a to je prednost u tom poslu.
Profesore i ostala obrazovna sredstva plaća narod Srbije. I zašto da plaća ako nema nikakve koristi od toga. Ako Vam je tata ili Soroš platio studije izvan Srbije nemojte se ni vraćati. Idite odmah u Švajcersku i tamo tražite Higisov bombon za njihove pare. Za naše pare treba nam neko ko će praviti lekove, medicinske uređaje, sredstva odbrane, kuće, pasulj. Ako svi idu napolje, ne koriste nam, a mi sve uvozimo, zašto da plaćamo školstvo.
Preporuke:
9
1
113 utorak, 04 decembar 2012 00:39
Brane2
@Zoran:


Ne kao SSSR već kao SAD.


Prilično je očigledno da on govori o modelu SSSR a ne sad.



Vi stvarno možete izaći iz SAD ako ste pravili video igrice ali ako ste nešto konkretno radili u Raytheon-u ili sličnoj firmi ne možete izaći najmanje pet godina a nekad i do deset.


Da, ali:

1. Za to postoji vrlo konkretna pogodba, koja se naravno ne može vezati na tamo nekog đubretara ili čistačicu. Takvi ljudi su tamo VRLO dobro kompenzirani.

2. On nije govorio o zadržavanju na poslu i čuvanju s tim povezanih tajni, nego pre svega o zatvaranju granica i prisiljavanju raje da se spremi za rat.

3. Ne možete porediti specifičnosti nekog posla sa zatvaranjem granica cele države i prisiljavanjem drugih u ulaganje životnog vremena pa i života u viziju nekog pojedinca ili dela stanovništva.
Preporuke:
0
4
114 utorak, 04 decembar 2012 00:52
Beli Orao
""Zoran.
Pa to Vam pričam. Dok je Drecun, koga sada napadaju krvario gaće po Košarama, leteo helikarom, dotle je Mića igrao poker na leđima manekenki(prim. prev.).
Preporuke:
2
1
115 utorak, 04 decembar 2012 01:06
Beli Orao
""Zoran.
Za zadnju rečenicu plaćaš piće.
Preporuke:
1
0
116 utorak, 04 decembar 2012 01:07
Katarina
@Zoran

Eh, rekoh 3/1-2 godine, a vi rekoste Izrael, nije sija nego vrat... Da, naravno, bas tako kako ste precizno definisali. [Zalim, ali kao zeMsko bolja sam u nekim drugim stvarima, a ne u koncipiranju vojske ;)]

@Bane 2 i @Zoran
Inace, niko ne bi isao iz Srbije. @Bane2, vi mislite u kategorijama 20.veka i SFRJ koja se raspada. Stariji smo citav vek, nasa drzava je Srbija, a ta vasa postmoderna bezanija je davno pase. [U poverenju, i nema vise gde da se bezi, useljenicke vize se dobijaju sve teze, a ona fora s azilom vec davno ne pali, ni Sipcârima...]. Ni recju sebe nisam izuzela.

Ali, @Zorane, ne, ti koji su bas zapeli da idu, pre nego im pozelimo srecan put ne vidim zbog cega ne bismo nesto naucili iz fudbala? Ako se prodaju igraci, po istoj logici strucnjaci mogu da idu, ali je kompanija koja ih prima duzna da Srbiji nadoknadi za skolovanje i propustenu dobit u 5-10 godina, pa neka ih vodi.

Generalno, cilj je promena paradigme.
Preporuke:
4
0
117 utorak, 04 decembar 2012 03:28
SANDINISTA
Pare nisu problem u pitanjima odbrane, i mnogo siromašnije zemlje od Srbije kupuju oružije i ne pitaju da li imaju pare za penzionere ili plate državnih službenika.Za primer ću navesti: Eritreja nema ništa što može da proda i dobro zaradi tj. nema: NAFTU, POLjOPRIVREDDU, INDUSTRIJU i da dalje ne nabrajam, ali je bez problema ( doduše možda ih je i bilo) kupila 7 komada SU-27, drugi primer je Angola koja doduše ima dijamante ali nisu pod njenom kontrolom već se nalaze pod okupacijom pokreta UNITA Žonasa Savimbija koji je plaćenik ranije rasističke Južne Afrike i njenih sponzora:SAD, Velike Britanije i Holandije, kao i Izraela, a sada sve to samo bez Južne Afrike u kojoj je u međuvremenu ukinut aparthejd, elem i Angola ima i MIG-29 i SU-27, i treći slučaj je Jemen koji je nabavio veliku količinu MIG-ova 29, a pritom nema ništa da ponudi osim peska ( njegove račune verovatno plaća Saudi Arabija). I na kraju da rezimiram odbrana jedna države ne sme da bude merena veličinom i redovnošću penzija.
Preporuke:
6
0
118 utorak, 04 decembar 2012 10:14
Zoran
$Brane2

Nisam rekao da treba sprečiti čistačice da idu van zemlje, deo uložen u njih je platio njihov tata putem poreza.
Pogodba u SAD izgleda ovako: Dobar ste stručnjak, dolazite iz inostranstva ili iz siromašnih krugova SAD i treba vam kredit ili boravak i radna dozvola. I tada pristajete na sve. I tada je svaka kompenzacija "dobra". Znam četvoricu iz SFRJ koji su se tako "pogodili".
Ako ste posetili Nižnji Novgorod, Tomsk, Akademgorodsk, ili neki drugi zatvoreni grad u SSSR videli bi itekako dobru kompenzaciju u odnosu na blato u nekom Ukrajinskom selu.
Zapadni svet se obogatio kako se obogatio i na tim principima se više niko ne može obogatiti jer mu već bogati to neće dati. Zato zapad propagira te principe kao jedine ispravne. I mnogi prihvataju to zdravo za gotovo. Mi nismo uskočili u taj voz i moramo tražiti druge modalitete da se odbranimo od modela koji služi samo (već) bogatima. Zato se ne smeju prihvatati principi demokratije (jer su za nju normalni građani i robovi).
Preporuke:
3
0
119 utorak, 04 decembar 2012 10:31
Brane2
@Zoran:


Pogodba u SAD izgleda ovako: Dobar ste stručnjak, dolazite iz inostranstva ili iz siromašnih krugova SAD i treba vam kredit ili boravak i radna dozvola.


Ključna reči: "pogodba" i "pristajete"...

BITNA razlika u odnosu na "ruski model", koji traži taj komentaror. Bez pristanka i pogodbe - prisila u pripremu za rat i početak istog.

Što se tiče kraja kapitalizma u smislu odsutnosti prilika za proboje, ne slažem se.

Najbolji protivprimer su Kinezi. Dižu se bez obzira na sve.
Preporuke:
0
4
120 utorak, 04 decembar 2012 10:31
Zoran
&Katarina
Dok su nam fudbaleri igrali u SFRJ dolazili smo do finala EP ili polufinala SP. Sada ne možemo da se kvalifikujemo ni za jedno prvenstvo. Koja je to reprezentacija sa fudbalerima koji masovno igraju u inostranstvu uspešna. Čak i veliki Brazil više ne može da dođe do polufinala jer mu svi igrači igraju u Španiji i Engleskoj.
Ne sme se dozvoliti odlazak stručnjaka. Ti "slobodni" ekonomski zakoni odgovaraju samo bogatima. Ako hoćemo da preživimo moramo igrati po drugim pravilima. Kada im ne odgovaraju bogati menjaju zakone u momentu. Pokušajte da kupite najobičniji motor za veš mašinu iz SAD. Nema slobode- odmah sledi pitanje , kakva ste firma, zašto vam treba, opišite projekat itd.
Ne nasedajte na "pravila" demokratije i "slobodnog zapadnog" sveta. Oni traže ljude koji papagajski ponavljaju mantru slobodne ekonomije i truju sopstvenu okolinu.
Preporuke:
5
0
121 utorak, 04 decembar 2012 10:44
Smarac
Ova "vest" sada lici na jednu poznatu vrstu domace pernate zivine. Pitam se, pitam se, sta ce nam ona...?
Preporuke:
0
0
122 utorak, 04 decembar 2012 11:06
Katarina
@Zoran
Zao mi je sto ste moj odgovor procitali napola i s pamecu da odgovratae Branetu2, pa ste omasili sustinu.

Rekoh, AKO bas neko hoce da ide... a izvesno je da vise NEMA GDE; ne zanosite se, mogu da odu u neku pustinju kanadsku ili iracku, uskoro sirijsku ili libijsku pod komandom SAD, ali tamo se porodica ne vodi, a i pare su premale za zivot koji je u pitanju. [A, i nisu svi nafrasi ili hidrolozi]... takve treba "prodati" kao fudbalere. NB: Nemacka je pre dve godine vratila "plavu kartu" za vrhunske strucnjake, za to vreme je i slovima 76 stranih strucnjaka doslo u Nemacku! Ne kazem ja, vec njihova statistika, u panici su, ali nisu spremni da poboljsaju uslove, jer znaju da nemaju odakle.

Brane2 fantazira u koordinatnom sistemu od 1965-2000, to ne postoji, ovo je svet u kome mladi shvataju da smo na pragu Velikog rata, a u takva se vremena ne napusta kuca, jer glava je u pitanju. Hitno vratiti vojni rok, makar kakav, poubijase nam se mladici po ulicma...
Preporuke:
4
0
123 utorak, 04 decembar 2012 12:47
siniša @ Brane 2
Pokušaću da ne "hejtujem" odnosno da ne prosipam mržnju na vas, a i vi probajte, možda bude korisno.

Evo o čemu se radi.

I SAD i SSSR su se promenili. Ja smatram da su promene višestruke i višeznačne. Rusija jeste odbacila neke negativne aspekte koji su razarali SSSR, a usvojila neke pozitivne. Kao prvo, prilagodila se tržišnoj privredi tako da sada ima 450 miliona dolara prihoda dnevno. Negativno je što je rasturila armiju, a nije novu reformisala.

Sa druge strane SAD je privredno i ekonomski kljoknuo, i na terenu demokratije i ljudskih prava otišao iz demokratije u totalitarizam. Rusija iz totalitarizma u demokratiju.

I u Rusiji i u SAD ima mnogo da se radi i popravlja. Vama predlažem da zaboravite retoriku iz "hladnog rata" i da pokušate da se malo osavremenite.

Ja šansu ovog sveta vidim u dogovoru Obame i Putina. I uveren sam da će se dogovoriti i to relativno korektno.

A ostali, Srbi, Hrvati, Slovenci, Šiptari Bošnjacci, tek treba da rešavaju sve svoje probleme.
Preporuke:
1
1
124 utorak, 04 decembar 2012 15:43
Berislav
Ako rezimiramo stanje sve se svodi na to da je Srbiji jedino preostalo da se 'pokrije po ušima' da se prilagodi medjunarodnim civilizacijskim normama jer nema drugog izbora. Nikakva paljenja zastava i prijetnje oruzanim sukobima vise ne prolaze, ta su 'slavna' vremena za Srbiju prosla. Mozda je to bile i za Srbiju koje ce se posvetiti napretku i boljoj egzistenciji.

Nekakve mastarije tipa @Sinisa koji govori da je Srbija kao '80x vojno nadmocnija od Albanije' i da ce vojno da je porazi su naprosto smijesne. Dvoljno je prisjetiti se 350 hiljada zrtava u povlacenju Srba na Krf. Srba u regiji ima 7 miliona a Albanaca 5.5 miliona. Da ne spominjem 3 miliona muslimana, a ni moji Hrvati nisu za baciti. U takvom okruzenju bilo kakva vojna agresija Srbije bila bi ravna kolektivnom samoubojstvu, a da budem iskren svima je navrh glave to srpsko zveckanje oruzjem bez podloge. Situacija je jasna, ili ce biti civilizacija ili ce biti 'prisilna civilizacija'. Hvala na paznji
Preporuke:
0
6
125 utorak, 04 decembar 2012 17:02
Zoran
&Brane 2

Pa ako vec citirate, citirajte sve sto sam napisao.
A napisao sam da pristajete na takvu "pogodbu" zato sto ste ucenjeni. Prvo su vam opljackali drzavu, zapalili kucu, spalili fabriku ili bolnicu, ostavili vas gladne pa vam nude "pogodbu". Od para koje su opljackali u vasoj kuci nude vam mrvice. Tipicna luteranska lagarija.
Dokle god vlasnici City Bank zive mnogo mnogo bolje od konstruktora Space Shuttle -- a ne mozete me ubediti da je to pravedna pogodba.
Ako niste znali u Kini je na vlasti KP koja kontrolise internet, tokove novca i Bankstere. Znaci Kina nije slepo preslikala luteranski Banksterizam vec je odabrala ono sto je za nju najbolje.
Tako bi i Srbija trebala da izabere ono sto je za nju najbolje a to sigurno ne moze biti ono sto je dobro za luteranski i katolicki svet. (Za njih je dobro da Srba nema a Srbima se to bas ne svidja).
Preporuke:
4
0
126 utorak, 04 decembar 2012 17:58
Zoran
&Berislav
Slazem se sa vama da ovo potcenjivanje protivnika ne sluzi na cast autorima koji to pisu. I mene kao Srbina je sramota zbog toga. Srbi treba da se pokriju usima i da izgrade to pokrice za zveckanje oruzjem a ne da lupetaju o svojoj nadmocnosti. Ali cak i kada izgrade ne treba da zveckaju - nego da zveknu.
A i Vama bih savetovao da nas ne potcenjujete i ne prodajete provaljene price o civilizovanom (luteransko - katolickom) i necivilizovanom svetu.
Preporuke:
7
0
127 utorak, 04 decembar 2012 21:39
Brane2
@Zoran:

Koristite generalizacije i poređenja babe-žabe, da bi pokrili svoje teorije. Nikad nisam rekao, da su ameri savršeno pravedni ili bilo šta takvo.
Treba biti slep pa ne videti nepravde u njihovom svetu. Ali to ne znači da su sad odjednom svi sistemi jednaki. ne možete samo pljačkom pravdati njihov tehnološki proboj. Sigurno ima tu i plodova pameti i rada. To što je Rusija otvorenija, pristojnija i demokratskija nego što je nekad bila još ne znači, da je u stvari već otvorena, pristojna i demokratska. Isto tako, to što i ameri u tim pogledima imaju mnogo nedostataka još ne znači da možemo da kažemo, "pa oni su svi isti ili bar tamo negde."

Isto tako, ne vidim osnov za izjednačavanje 5-togodišnje pogodbe za rad u USA Raytheonu sa zatvaranjem u Srbiju, koja se sprema na rat i prisiljavanjem na borbu.

Migracije ljudi govore svoje. Koliko ljudi bi, kad bi moglo sad, otišlo u USA ? A koliko u Rusiju ?
Preporuke:
0
4
128 utorak, 04 decembar 2012 21:46
Zoran
&Katarina
Taj princip sa prodajom mozgova zastupa svaka primitivna vlast u Srbiji. Srpski mozak je najveći eksportni proizvod Srbije. Srbija prosto školuje ljude da bi oni otišli u inostranstvo i da bi slali parice svojima. Pri tome vlast uzme te pare na najbrutalniji način (struja, porezi itd) i nema nikakve glavobolje da li preduzeća rade, da li plaćaju porez, da li će gazde iz Imperije da im lupe packe sto su okrnjili neki deo njihovog plena... Pogledajte samo koji su nam fakulteti najcenjeniji - oni koji podržavaju informacione tehnologije. Zašto? Zato što se to dobro plaća na Zapadu. A štaje sa onim što treba Srbiji? Na metalurgiju, tehnologiju, farmaciju, fiziku, hemiju i ostale bazične nauke ide samo onaj ko ne uspe da se upiše na ETF ili FON (kapa dole zaljubljenicima i talentima ali oni su retki).Kada bi postojala zabrana izlaska za tehničke fakultete, pametni učenici bi otišli na nauke koje vole i mi ne bi prosili tehnologiju kao sada - ili bar mnogo manje.
Preporuke:
1
0
129 utorak, 04 decembar 2012 21:56
siniša @ Brane 2
Pitanje koliko bi ljudi otišlo u Rusiju, a koliko u SAD je odlično pitanje, ali da bi dobili punu sliku i tačan odgovor predlažem vam da se upitate ko bi otišao u Rusiju, a ko u SAD.

Ako hoćete da plešete u Boljšoj teatru i odete u Rusiju potrebno je da budete ili najbolji plesač na svetu ili među tri najbolja. Isto važi i za košarkašku NBA ligu i odlazak u Ameriku. Ako svirate violinu možete u filharmoniju u Moskvi teško, u Vašngton, lakše, a u Kairo najlakše.

Ako se iseljavate iz Bosne gde su ratovi izvesni, a vi ste dobar građevinski inženjer otići ćete u Rusiju, a ako imate milion dolara onda ćete otići u Ameriku.

Ako ste iz Avganistana po se borite na strani talibana nećete otići ni u Rusiju ni Ameriku nego u Bosnu ili na Kosmet, ali to ne znači da je u Bosni bolje za vas nego za talibane.

Crno bela razmišljanja i univerzalni odgovori kategorijalnog tipa da-ne, neće ni vas približiti istini niti ćete nekoga ko kritički misli ubediti.

Dakle, razmišljajmo kritički.
Preporuke:
5
0
130 utorak, 04 decembar 2012 22:13
Zoran
&Brane 2
Ja nisam rekao da su veliki pljačkaši glupi ljudi. Obrnuto, vrlo su pametni. I zato su opasni. Nemojte mi samo reći da će neko da uloži teško zarađen novac u neizvestan razvoj poluprovodnika ili HARP oružja. Taj novac mora lako da se zaradi. Pa i Rim i Atina su pravili velika dela jeftinim radom robova. A pametni ljudi su bili robovi i u Atini i Rimu sa dobrom kompenzacijom - u odnosu na obične robove. Tačno je da u SAD ima mnogo dobrih stvari - to ne poričem. Ali šta mi imamo od toga. Oni su naši neprijatelji. I šta vi predlažete? Da im se divimo dok nas potpuno ne unište?
Što se putovanja tiče u Rusiju ne bih išao jer ne znamšta bih tamo radio. Oni imaju mnogo više boljih stručnjaka nego što sam ja. A u zemlju gde je svaki stoti građanin u zatvoru i gde je procedura ulaska u avion i u samu zemlju onako ponižavajuća nemam nameru da idem, ma kakvu "ponudu" dobio.
Preporuke:
6
0
131 utorak, 04 decembar 2012 22:13
Brane2
@siniša:

Vi kažete, da treba kod pogleda na migracije u neko odredište uzeti u obzir i zemlju izvora i da to bitno menja stvari.

Dobro. Ali kada ih gledamo globalno, nemate samo jedan izvor nego mnogo njih, svaki sa svojim osobinama.

A kada iz svh tih izvora ljudi povučete najmanji zajednički imenilac, dobijate - potrebu za ( boljim) poslom, bar na nekom statistički važnom nivou.

Od svih koji idu, šampioni su zanemariv deo, mada ih mediji naravno stalno eksponiraju.

Isto tako ratne migracije u toj statistici nemaju šta da traže. Govorimo o oceni civilizovanosti i napretku zemalja prema dotoku ljudi, koji traže njihov stil života ili bar rada. Tu znači kojekakve talibanske rute ne igraju nikakvu ulogu.
Preporuke:
0
3
132 utorak, 04 decembar 2012 23:53
Beli Orao
@Zoran i Siniša. Lakše ćete da završite alkara koji nikad u sridu nije pododio. Krpelj, imela. Nemoguća misija. Ne možete mu ništa.
Preporuke:
3
0
133 sreda, 05 decembar 2012 02:01
Sale, Srpska
Ne palite se, ovo je sve da se zamažu oči sa Jarinja i Kosova.
Preporuke:
1
0
134 sreda, 05 decembar 2012 02:08
Zoran
&Beli Orao
Ma nema veze, pišemo se tek onako dok se cenzoru ne smuči da nas prekine. Vidiš da ionako rasprava nema veze sa temom. Pričamo iz dva različita sveta. Osnovni problem - aksiome u našim glavama. Za mene je pogađanje nečasna rabota a za Brana 2 životni ideal i pojam slobode. Tu konvergencije u diskusiji nema.
Preporuke:
3
0
135 sreda, 05 decembar 2012 06:41
Brane2
@Beli Orao:


@Zoran i Siniša. Lakše ćete da završite alkara koji nikad u sridu nije pododio. Krpelj, imela. Nemoguća misija. Ne možete mu ništa.


Kako ne možete ? PA VI IMATE S-400 ! Vi možete sve !
Preporuke:
0
4
136 sreda, 05 decembar 2012 10:34
siniša @ Brane 2
Znate kad bih otišao tamo da živim da u Bosni nije bilo što je bilo? Nikad. Znate ko ide tamo? Nevoljnici. Zatim neki koji u svojoj zemlji, Srbiji, Italiji, ili Avganistanu nekoga ubiju, otmu mu milion dolara i onda odu u Ameriku pa se obogate sa tim milionom. Pre toga pola daju Americi. Idu i gubitnici naučnici ili umetnici. Oni koji ne mogu da dobiju mesto na beogradskom univerzitetu odu tamo i naprave karijeru, ili violinisti ili klarinetisti koji ne mogu da se zaposle u milanskoj skali ili Bazelu.

Danas imate masovno iseljavanje Španaca u Argentinu i Meksiko, da li ste znali za to.

Jedan moj prijatelj Rumun je išao u posetu roditeljima u Bukurešt, radnja se dešava 2000, imao je posao u Denveru kao mašinski inženjer. Pitao sam ga kako je u Bukureštu. Bolje nego ovde, ali nema posla.

U Evropi je privilegija živeti, računajući i Bukurešt.

Amerika je iznuđeno rešenje iz nužde, a nikako prilika ili prednost.

Unutrašnja kriminalizacija i masovno siromaštvo je posebna priča.
Preporuke:
3
0
137 sreda, 05 decembar 2012 18:06
Ludi Vanko na kraju balade
Nisam ni sanjao da se povodom teksta Lazanjskog , još vodi razgovor.Bravo.To je znak da je tema pogođena.I ne samo to.To je neuralgična naša tačka.To što smo odasvud pritisnuti, što nas nišane sa svih strana.U ovoj situaciji i ovakvim prilikama sumnjam da je Srbija ikad bila .Čak ni pod Turcima nismo tako bili nabijeni u sebe i poniženi.Bili, trajali mučili ali narod živeo život.Ovo je pritisak na mozak.Rusko oružje je ovde ono isto što je sobom na Gazimestanu doneo Milošević.Slobodu za narod koji je osećao da je pod Titom bio prikraćen za svoju prošlost, svoju istoriju, svoje junake i da je on udarao tačke pomoću kojih će na s svi u Jugi posle da maltretiraju još sto godina.I ovo je isti takav zrak nade.Ne baš ali tako nekako.Milošević na šoferšajbnama svih kamiona.To je bio znak otpora titoizmu, šiptarizmu,hrvatizmima i svim drugima izmima koji su nas za vreme Tita ograničavali, razdvajali,.Ta potreba za pražnjenjem, da se izduvamo, sada je mnogo veća.Neki komentari su sjajni.Drama veka
Preporuke:
6
0
138 utorak, 11 decembar 2012 11:13
Srpče
Pravo ime ovog gospodina je Miroslav Lažanjski !!!
Preporuke:
2
1

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner